Agraïments

Aquest projecte ha estat possible gràcies a l'impuls del Departament de Polítiques Digitals i Administració pública de la Generalitat de Catalunya, l’assessorament d’Orkestra-Instituto Vasco de Competitividad, la coordinació del Cercle Tecnològic de Catalunya (CTecno), l’elaboració tècnica de Market AAD i el suport de la Fundació i2CAT.

Per a desenvolupar l’estudi ha estat necessària la participació i col·laboració de diferents agents i persones. En primer lloc, per a la recopilació d’informació, volem agrair la col·laboració del Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública, Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, Departament de Territori i Sostenibilitat, Departament d'Educació, Departament d'Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència, Diputació de Barcelona, Diputació de Tarragona, Diputació de Lleida, Diputació de Girona, Ajuntament de Barcelona, Ajuntament de Tarragona, Ajuntament de Lleida, Ajuntament de Girona, Ajuntament de L'Hospitalet, Ajuntament de Terrassa, Ajuntament de Tàrrega i Ajuntament de Reus. Especialment volem destacar que aquest estudi no hauria estat possible amb el detall que s’ha aconseguit sense la inestimable col·laboració de la Direcció General de Transparència i Dades Obertes i de l’Institut d’Estadística de Catalunya (Idescat).